God Of War

Какъв е смисълът да превъртиш God of War на лесно? Една от най-качествените игри въобще, а ти я играеш на лесно? И какво? Накрая какво ще стане?

Аз убих Арес, Бога на войната. Сега Аз ще застана на трона му и Аз ще покровителствам смъртта и разрушението за всички бъдни векове.
(Агнес Нътър, баба на 6 красиви внучета)

Какво струва постижението ти, ако абсолютно всеки може да направи същото?
Не. Пъхни играта в плейстейшъна и я пусни на последната "Невъзможна-ужасна-ще-умреш-тъп-ли-си трудност". Последният бос е от три части.
В първата се биеш както в останалата част от играта - ти имаш живот, той има живот. Ако твоят свърши преди неговия - кофти. Блокираш, разчиташ му ходовете, удряш когато Арес не успее да се прикрие навреме.
Втората е мега голям спойлер, но да кажем че се биеш със стотина много, много силни гада, които ако ги оставиш да си поемат дъх, ще те свършат за около две секунди.
В третата Кратос(героят) вече е заслужил цялото внимание на Арес. Богът на Войната се развихря в пълната си мощ, при което ти трябва да се биеш с огромно гадно чудовище от огън и стомана, което командва адските клади, душите на мъртвите, шибаните планини около теб, и има петдесет метров горящ меч, по дяволите.
Не че някога ще стигнеш толкова далече, че да видиш третата му форма, де.
Отне ми почти цяла седмица да мина втората. Това е нещо нереално. Просто са много и са прекалено силни.

Ама като ги избиеш всичките е голям кеф.
И знаеш, че другите не могат да го направят това.