Indie Games 2

Тези игри си струват.

Geometry Wars: Retro Evolved

Време от стартиране на играта до убиване на първия гад - 5 секунди. Поеми това, Crysis. След три минути игра компютърът решава, че повече няма да се лигави с теб. Обикновено една игра продължава около 4 минути. Това е нещо Трудно. Майната им на игрите с tutorial ниво. С едните стрелки се движиш, с другите стрелки(или с мишката) насочваш куршумите. Няма бутон за стрелба. В тази игра стреляш през цялото шибано време. На всичкото отгоре графиката е ненормално добра. Нарочно се опитват да я изкарат ретро и проста. Но това са доста красиви ефекти, които искат видео карта. Нещо като 5 лева струваше…

Karoshi Suicide Salaryman

Karoshi 1 и 2 са много сладки игрички направени с Game Maker. Така де, повечето игри дошли оттам са мега зле, но тези са изключение.
Ти си отчаян и уморен офис работник. Целта ти във всяко едно от 50-те нива е да сложиш край на жалкия си безмислен живот.
Точно така, във всяко ниво се самоубиваш.

Играта е оригинална точно с това, че винаги изненадва. Почти всяко ниво е уникално. Трудно е да се опише. В някои нива има пистолет, но поради липса на смелост (и лакти) си неспособен да се самоубиеш с него. Трябва да мислиш по-изобретателно. Пародия на Super Mario, при това доста успешна. Но имайки предвид че се превърта за около 20 минути, по-добре иди и виж.

N

Просто в случай, че нямаш какво да правиш с двеста-триста часа от живота си… Или хиляда…

Имаше един пакет в Steam наскоро - 5 игри за 10 евро.

I-fluid

Ти си водна капчица :)
Подскачаш насам-натам из стаята и правиш простотии. Главни герои са разни портокали, моливи и мухи.
Цветна история, всичко в играта е взето от снимки с много висока резолюция. Направо огладнявам на половината нива. Доста освежаващо. Не че си струва идиотските 30 долара(Егати, Старкрафт е 20 лева), но пак е хубава.

Multiwinia

Тя сама си струва 20 лева, впрочем :) Това е продължението на Darwinia.
Darwinia, естествено, като игра не може да бъде надмината никога и от нищо, но това тук е олекотена и забързана версия, специално нагласена за игра срещу хора или компютри в стил Warcraft.

Eets

Това е Lemmings за малки деца. Имайки предвид че оригиналният Lemmings ще обсеби съзнанието ти, ще се промъкне в сънищата ти и ще те накара да виждаш света в изкривена перспектива - по-лесният вариант може би е за предпочитане.

Gravitron 2

Lunar Lander - играта с хиляда прераждания. Това е най-новото. Зарибявка. Върви под Линукс без никакви допълнителни настройки.

Trials 2

Еластомания, с 3д графика и реалистична физика. Добро си е.

Сега ще пробвам тези:

Jumpman

Графиката нарочно е направена да прилича на 8-битова игра. Усещането е измамно, де - изглежда като да има наистина сложни неща в нея.

Samorost

Едни първокурсници я играеха в час по ООП миналата седмица. Изглежда зарибяващо, а е и красива.