Robozzle

Само за Уиндоус. Мамка му.
Ама пак е яко.

Robozzle

Това е игра за програмисти. Графиката е минимална и символична. Имаш роботче, което програмираш. Събираш звездички.
Ненормално зарибяващо, по-зло от семките.

Описание за програмисти

Двуизмерна машина на Тюринг.
Има три състояния, условни конструкции зависещи от текущото състояние, функции и рекурсия.
Особено рекурсия. Най-вече експоненциалната рекурсия с условни оператори, там вече става трудно и интересно. Рекурсията в тази игра кърти гъз и искам да се запозная с програмиста, който може да реши всичките пъзели.

Описание за нормални хора

Абе, супер яко е, иди и го играй. Ако минеш към 50 пъзела успешно, потърси си работа като програмист. Ако минеш 50, то повечето хора на които им плащат за това, всъщност са по-тъпи от теб.
Не е нужно да имаш математическо или информатическо образование за целта, но със сигурност ще ти се окаже полезно. Това е, мисля, единствената ситуация, в която такова образование ще ти се окаже полезно :)

Освен това нищо не може да се сравни с лицето на човека до теб. Когато и двамата за първи път пускате играта. На екрана се появява някаква странна дъска от червени, зелени и сини плочки. Имаш някакви команди вдясно и трябва да накараш робота да се движи по някакъв привидно невъзможно завоалиран път. Та, нищо не бие изражението. Когато го направиш от първи път, за тридесет секунди.

Това е просто вътрешно умение. Реално не ми се налага особено много да мисля за задачите. Някои хора(не всеки от тях програмист) просто могат да мислят за рекурсивни функции. Един вид усещаш какво трябва да има на това място и всичко което остава е да успееш да възпроизведеш това, което виждаш в главата си. Нещо като да си тананикаш интересна мелодия и да се опиташ да я запишеш с ноти.

Доста хора го имат. Това е един начин да разбереш дали си от тях. Другият начин включва няколко години залягане над учебници, така че препоръчвам този.

Играта е нова

Няма как да не е нова. Щом за един ден успях да се изкача на върха на една от класациите. Тя вярно се обновява всеки ден. Но явно все още няма достатъчно потребители, за да е наистина голяма конкуренцията. Ето профила ми.
http://robozzle.com/user.aspx?name=chrono

За един ден принципно реших 62 пъзела, не 41. Но в един момент забравих да снимам до колко съм ги докарал :) Не е голямо постижение. Просто искам да покажа, че в началото играта е лесна :)
record.png