Програмиране

Раздел, посветен на програмирането. Хитри идеи, красиви програми и обяснения защо функционалният стил е най-хубавият на света.
Да.
Също така включва малко бонус материалчета относно компютрите като цяло.

'Земи тая криптография

Ей сега в скоро време започва сесията.
За щастие, съществуват преподаватели, които се сещат преди последния ден да се погрижат за разните там изпити. За нещастие май има само един такъв, но както и да е :)

Но е време за разбиване на кодове.
Аха, точно това се прави в курса по криптография.

Марбълкейк

Хакерите са програмисти, които обичат работата си. Вършат я с удоволствие и за удоволствие. Не се интересуват от пари, а от предизвикателства.
Мне…

Сърфирай интернет като истински мъж

Тук ще опиша любимите ми Firefox Add-on-и. Но това след малко.

Интернет.
Вече почти не останаха програмисти, които да пишат "класически софтуер". Всяка написана програма трябва най-малкото да генерира десетина страници HTML. В повечето случаи самата програма е уеб страница.

Качественият начин да се пишат програми

Записах един курс.
Системно програмиране на C за Линукс.
Принципно страхотен курс, но преподавателят понякога се…увлича.
Основен проблем на некадърните програмисти е, че програмите им са бъгави, защото не могат да вържат десет реда код смислено.
Основен проблем на кадърните програмисти е, че се опитват твърде силно да оптимизират нещата, при което често програмите им стават дори по-зле от тези на новаците.
Мисля, че успях да преодолея този проблем.

Време е за НАУКА! v1.1

Три огледала са разположени по стените на равностранен триъгълник, с отразяващите страни навътре. Във всеки връх на триъгълника има безкрайно малък отвор, през който може да мине лазерен лъч.

page 1 of 3123next »