Здрасти

Моят блог е моята крепост.

Казвам се Михаил.
А сега нещо напълно същото

Здрасти
Това са категориите. Така виждам аз света.
Работа Програмиране Игри Размишления Специални

Най-нови:

Python

Голяма част от програмистите отказват да работят на нещо такова, защото Програмите ставали много бавни. Истинската причина, поради която не искат, е че не им се изучава нов инструмент. По-скоро ще прекарат месеци в разработването на точно тези неща, които уж не им трябват в езиците от високо ниво. И чак след това реално ще започнат същинската си работа.

Второто ми работно място. Post-mortem

Това е втората работа, която някога съм имал и там научих много неща. Основно как не се правят разни работи, но и известно количество добри практики.

София и защо там е толкова гадно

Никой в София не е от София. Деветдесет процента от населението всъщност е от тъй наречената провинция(Извън София, това не е обидна дума), и чака да си отиде по родните места.

Shadow Of The Colossus

След толкова време, най-накрая я намерих.

  • 40 лева
  • на буквално най-задното място
  • на най-крайната купчина
  • на най-долния ред

в стелажа с PS2 игри в раздела за електроника в Кауфланд, Варна. Последната бройка.
Малката радост да попаднеш на диамант в море от редки, кафяви…въглища :)

God Of War

Какъв е смисълът да превъртиш God of War на лесно? Една от най-качествените игри въобще, а ти я играеш на лесно? И какво? Накрая какво ще стане?

Аз убих Арес, Бога на войната. Сега Аз ще застана на трона му и Аз ще покровителствам смъртта и разрушението за всички бъдни векове.
(Агнес Нътър, баба на 6 красиви внучета)

page 10 of 11« previous12...891011next »