Отново в университета

Йееееей!

Как изглежда сесия през семестър, в който не се учи нищо?
Ааадски скучна.

Не съм играл толкова игрички от сигурно цяла година.

Сериозно, трети семестър във ФМИ? Може да се пропусне.

Ученето е яко

Сериозно. Към всеки човек, който някога е произнасял фразата "Ооо, стига сте говорили за математика, не ви ли стигна в часа, егати?" - позволи ме да те запозная с моя среден пръст.
Единствените хора, които не обичат да учат са тези, които не могат да учат. Което, в крайна сметка са повечето хора. Не съм видял твърде много гении с по 150 IQ да продават ябълки на пазара за кеф. Е, реално не съм ги и видял да остават в България, но хайде сега… може би повечето си заминават някъде към средата на втори курс :)
А относно него…

Нямаше нищо.

Функционално програмиране, известно още като "каквото и да правиш, ще имаш 6".
Структури от данни - същите ми ги преподаваха в девети клас. Сериозно, очаквах да се разправя за това, а се оказа по-скоро това. Йей.
"Напиши-16-страници-текст-за-да-минеш-дори-няма-да-ги-чета" при доцент Г. Немотивиран. Не съм сигурен, но вероятно Г означава гъз.
И още някакъв предмет, който дори не мога да си спомня. Сериозно, къде отидоха последните 5-6 месеца?

Да не говорим за изборните. Нека да ти подскажа, мой човек. Ако четеш три часа лекция пред хора без да спреш за секунда - някъде на двадесетата минута всички са престанали да те слушат. 250 слайда презентация? Обясняваш ми какво прави всеки един бит от UDP пакета? Нали ти е ясно, че ако на екрана има картинка, а ти продължаваш да говориш - всички отдавна са я прочели и те чакат да млъкнеш? Пфф… цял семестър "мрежова сигурност", "системна администрация" и накрая преподавателят се изцепва че всъщност не спазва тия неща дето ги говори, защото харчели много ресурси на компютрите дето ги администрира… О.о wtf? Да го беше казал в началото, поне да не ми губи времето :)

Мамка му, записах курс на шибан асемлер - най-трудният език за програмиране познат на човека - и пак се оказа тъп!

Бележка към аз в бъдещето:

Когато записваш някакъв курс, първо провери дали преподавателят реално разбира от това, което преподава. Егати.

Хайде наново

Време е за нови лекции! Този път повечето предмети са при лектори, които все пак знаят какво говорят.
Освен това има два реално интересни предмета! И изборните изглежда не са пълна скръб - системно програмиране за линукс, векторна графика, състезателно програмиране. Йей, този път ще бъде толкова по-добре!

Редакция, 26/06/2009:

Бележка към аз в миналото:

Наивник.